måndag 29 juli 2013

Ni har väl inte missat????????????

Att hemsidan är uppdaterad med nya bilder, individuella och några blandade. Och för er som läser min blogg får ni här vad som är vad.
Bild 1-8 killar
Bild 9-19 tjejer
bild 17 o 19 hane
bild 18 o 20 tik
Det är inte enkelt fota dessa små yrväder och dessutom med min dåliga kamera.
Det är verkligen intensivt med dom nu. På altanen i gräset på upptäcksfärd och just nu slumrande i köket innan vi går till deras rum för natten. Ja jag är lite nördig så jag sover fortfarande i samma rum som dom och även mormor Jina nu, men i natt ramlade hon ur sängen stackaren.
Ni ska få 2 bilder jag hämtat på nätet.
Som ni vet är dom glada i att mixtra (som jag kallar det) i USA med sina djur så en hund som blivit förlamad i bakbenen och nu fått en rullstol för sin rehab.
Gode gud låt mig ALDRIG gå med på något sådant :(
Många av er har nog sett vad vi kallar blå valpar och jag hade 2 underbara sådana i en kull för 3 år sen. Det vi inte ser här uppe i norden är dom röda grossrarna. Men hittade ett kort att bjuda på
Nä nu kallar diskmaskinen och hundfällar måste hängas upp


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett meddelande